Hjælpen er nær – 24/7
Mange virksomheder bruger Partner IT som virksomhedens forlængede arm, når det kommer til daglige IT-problemer. Og det gør de, fordi de er klar over, at IT kan skabe problemer, som medarbejderne ikke har tid til eller er i stand til at klare. Det kan være programmer, der ikke fungerer, som de skal, printere, som opfører sig mærkværdigt, eller et bookingsystem, der er gået ned.
Måske din virksomhed også har brug for en supportaftale?
Vi tager os af alle de akutsituationer, der kan opstå i din virksomhed. Nogle gange kan det være et problem, som kun berører en enkelt person, andre gange kan det være en situation, som berører hele virksomheden. Uanset hvad, så står vi klar til at yde førstehjælp.
Der er småting, som vi kan klare over telefonen, andre, som kan løses via fjernstyringssoftware, og så er der udfordringer, der kræver, at vi kommer på besøg i din virksomhed. Og det gør vi gerne. Der kan også være noget hardware, som mangler en reservedel. Så bestiller vi den rigtige del og installerer den.
En supportaftale med Partner IT, indeholder mange fordele:
Adgang til support døgnet rundt
Adgang til IT-specialister, der kun er et telefonopkald væk
Tryghed for medarbejderne, der ved, de altid kan få hjælp
Bedre økonomi med mindre nedetid.
Adgang til kompetencer, du ikke har i virksomheden.
Højere produktivitet.
Allerede kunde?
Hvad siger vores kunder?
Er det dig vi leder efter?
Vi er altid på udkig efter nye talenter til vores team og hører meget gerne fra dig.